vervolg - Reisverslag uit Tarifa, Spanje van dedalings - WaarBenJij.nu vervolg - Reisverslag uit Tarifa, Spanje van dedalings - WaarBenJij.nu

vervolg

Door: Dineke

13 September 2015 | Spanje, Tarifa

Omdat we leuke berichtjes kregen nav de mail van de vorige keer, heb ik geprobeerd om een blog te maken hier bij waarbenjij.nu. Ik hoop dat dat goed gegaan is en dat iedereen de link ontvangt en...we zijn gek op jullie reacties!! We staan nog steeds op deze camping aan de atl.oceaan. We hebben vandaag een zogenaamde rustdag en dat rusten lukt hier prima. Vanmorgen zaten we mooi voor de camper aan de koffie toen er een autootje rondreed met een chauffeur die ,,pan,pan" riep. Hij oefende niet zonder munitie maar wilde brood verkopen. Toen hij weg was kwam er een auto met bloemen erop. Wij waren net benieuwd wat er daarna rond zou komen toen ons opeens opviel dat er "Baltus! op de auto stond. Kees in sprint erachteraan en ja hoor: de kooltjesman van Eduard. We hebben een afspraak gemaakt om de kool morgenvroeg te gaan bezichtigen. Daarna rijden we door naar de camping bij de boot waar de anderen dan ook zullen zijn.
PS. Wat sneu Dien dat Diderik gesneuveld is. Beau heeft er toch niks mee te maken? En wat raar dat je hem nog een keer hebt gezien....

• 13 September 2015 - 22:07

Janna:

Ohhhhh wat gezellig dat ie oens laot weetn hoe het gaot.En dat jullie now weetn dat pan pan brood is.
    En dat kees nog mot sprintn!!!! Zie ik hem hier nooit doen!!Maor mooi joh dai morgn kunt kiekn.
    Wey ziet uut naor een nei berichtie.
    Groetn Appie en janna

• 13 September 2015 - 23:19

Dien:

Nee hoor Beau heeft er niets mee te maken. Ik heb nog nooit zo'n lieve hond gehad. Maar vanavond had ik met hem gelopen we komen bij huis en jaagd Sjakie de boom in. Kijken wanneer die nu weer binnen komt. Vanmiddag Joke haar verjaardag geviert was erg gezellig. Vele groeten Dien

• 14 September 2015 - 11:20

Jaap En Dineke:

Hier is het herfst. Dus geniet maar lekker van het mooie weer. Al was op het juornaal dat er in Spanje ook wat gevallen is.
    groetjes Jaap en Dineke

• 14 September 2015 - 13:43

Jan En Trijntje:

het blijkt maar weer toeval bestaat niet (baltus)
    denk aan het boek laat je droom maar varen !
    groet Jan en Trijntje