kooltjes enz - Reisverslag uit Tarifa, Spanje van dedalings - WaarBenJij.nu kooltjes enz - Reisverslag uit Tarifa, Spanje van dedalings - WaarBenJij.nu

kooltjes enz

Door: Dineke

14 September 2015 | Spanje, Tarifa

Nou, dat was leuk vandaag!! Precies om 9 uur stond Antonio(?) met zijn zoon voor onze deur. We hebben de kooltjes bekeken en zo nodig nuttige raad gegeven. Daarna hebben ze ons de hele omgeving laten zien en we hebben verschillende bedrijven bezocht incl. iemand die op schaal kranen en shovels maakte. Nadat ze ons weer bij de camper hadden afgeleverd hebben we alles bij elkaar geraapt en zijn doorgereden naar Tarifa. Ton en Zwaantje waren er al, Bert en Anneke doen er wat langer over. Tot zover vandaag. Groetjes en bedankt voor de reacties!

• 15 September 2015 - 16:33

Agnes:

Dag mama, zondag zijn Jantinus Rosalie en Petula geweest Dat was een verrassing. Volgende zondag ga ik naar hen toe. Ik ga dan smoren eerst naar de kerk.afgelopen zondag heb ik prei-ovenschotel gemaakt. Datwas lekker.kus van agnes