Nog in Tarifa - Reisverslag uit Tarifa, Spanje van dedalings - WaarBenJij.nu Nog in Tarifa - Reisverslag uit Tarifa, Spanje van dedalings - WaarBenJij.nu

Nog in Tarifa

Door: Dineke

15 September 2015 | Spanje, Tarifa

Vandaag een heerlijke dag gehad onder in Spanje. Het is hier heel mooi en met de zon en de zeewind prima vol te houden. We zitten zo goed als aan het strand en kunnen Afrika aan de overkant zien liggen. We hebben vandaag een eind langs het strand gelopen en ons verbaasd over de kitesurfers(?) die in hordes op hun plank en hangend aan een parachute rakelings langs elkaar scheurden zonder elkaar te raken. Bert en Anneke zijn inmiddels ook aangekomen en morgen nemen we de boot richting Tanger. De heren zijn druk aan het onderhandelen over de tickets want de prijzen verschillen nogal. Het zal nog wel even spannend worden met al dat bier en die wijn in alle hoeken en gaten! We zullen het zien, jullie horen/lezen het wel als we er zijn en zo gauw er weer wifi is. Doel allemaal,
PS fam. Kamps: wat een werk om al die foto's nu zelf te moeten maken en wat wat deed Baltus met bloemen in de Ark?

En Agnes: leuk jouw berichtje. We hopen dat het wat beter met je gaat en mooi dat Jantinus, Petula en Rosalie langs zijn geweest. Kus van ons terug!!!

• 15 September 2015 - 21:24

Janna:

Mooi dat jullie zo genietn. En et onderhandeln zal Kees wel goed afgaon. Bin beneyd wat et goedkoopste wordt.
    Ohhhh en inderdaod is et te hoopn day alle draank en etenswaren mit mugt neemn, Maor dat komt
    vast wel goed.
    Groetn van de now verre overbuurn.

• 15 September 2015 - 22:31

Joke:

Mooie foto van het lampje. Ziet er gezellig uit.
    Morgen dus een spannende dag. Hopelijk is het onderhandelen goed gegaan.

• 15 September 2015 - 23:28

Jan Kamps:

we bedoelen toeval bestaat niet: denk aan het boek laat je droom maar varen.( het moest zo zijn.)

• 19 September 2015 - 09:16

Zwaantje Pol:

Het ziet er heel goed uit. Onze schoondochter heeft zich aangemeld voor de verslagen. Zij krijgt dan automatisch ook jou verslag. Wat toch leuk he.