25 september - Reisverslag uit Essaouira, Marokko van dedalings - WaarBenJij.nu 25 september - Reisverslag uit Essaouira, Marokko van dedalings - WaarBenJij.nu

25 september

Door: Dineke

25 September 2015 | Marokko, Essaouira

Met twee taxi's naar het vissers- en kunstenaarsstadje Essaouira geweest. Dat is ongeveer 20 km rijden. Jammer genoeg duurt het offerfeest nog steeds voort en was de vissersvloot niet uitgevaren maar gelukkig waren de meeste bedrijfjes in de medina, de oude binnenstad, wel open. Mooie winkeltjes met houtsnijwerk, schilderijen en kleden. Leuk.
Aan het strand wat gedronken, twee van de drie mannen wisten eindelijk een Marokkaans pilsje bestellen. Bij het afrekenen dachten we dat de ober zich had vergist, maar dat was niet zo... We wilden met de bus terug maar die was ons veel te vol, daarom maar weer met z'n allen in een taxi die toen minstens net zo vol was.
Dick, Johan en Jan: morgen een heel succesvol concert gewenst t.e.v. het 50-jarig jubileum van het koor. Ik vind het jammer dat ik er niet bij kan zijn. Kees.

• 26 September 2015 - 09:11

Dick Hofman:

Kees en Dineke, wij lezen iedere dag jullie berichten. Zo te lezen genieten jullie volop. Nog een goede vakantie in dat mooie land. Wij zullen ons best doen vanavond, De Nieuwe Kolk is op vier plaatsen na uitverkocht, dus zijn we aan onze stand verplicht er een mooi concert van te maken.
    De groeten, mede namens Joke, Dick

• 26 September 2015 - 13:37

Johan Smit:

Hallo Kees en Dineke,

Allereerst vinden wij het fijn dat op de hoogte worden gehouden van jullie belevenissen in Marokko. Wij leven volop mee jullie mee. Fantastisch, doorgaan op deze manier.
    Nou Kees, ik ben er klaar voor en verzekerd van de aanwezigheid van buurman Dick natuurlijk. Zoals je al weet natuurlijk is Reint er niet bij, die heeft op het laatst nog een kaart gekocht en zit met zijn vrouw op de voorste rij.
    Vanmiddag moeten we om 16.40 uur in vol tenue in De Kolk zijn, via de artiesten ingang.... naar binnen. Dan een foto maken en a 1,5 uur inzingen met de solisten en combo. De Kolk geeft zelf via het programma aan dat het van 20.00 tot 23.00 uur duurt, incl. pauze.
    Ik heb er zin in !

Hartelijke groet en veel plezier,

Johan( en Aly)

• 26 September 2015 - 23:57

Jan Kamps:

Hallo Kees en Dineke

Zijn net terug uit de kolk het was magnifiek om voor zo''n grote volle zaal te zingen.
    Publiek was enthousiast Judith Sportel en Bert vd Wetering samen en apart geweldig net als het Synergyensemble. Bert was heel tevreden, op te maken uit zijn reactie.,
    Het was een heel mooi gevarieerd programma en kunnen terug zien op een heel mooie avond.
    hopen dat jullie ook een mooie dag hebben gehad vast andere belevenissen dan wij.
    Gaan morgen jullie fietstocht fietsen op de startzondag.
    We zijn erg benieuwd naar jullie uitgezette route.
    WE genieten erg van jullie belevenissen en wensen jullie een goede zondag!

Groeten Jan en Trijntje