2 oktober - Reisverslag uit Sidi Ifni, Marokko van dedalings - WaarBenJij.nu 2 oktober - Reisverslag uit Sidi Ifni, Marokko van dedalings - WaarBenJij.nu

2 oktober

Door: Dineke

02 Oktober 2015 | Marokko, Sidi Ifni

Nou, Bert heeft de route op zijn motor afgelegd en heeft gezien dat deze absoluut niet geschikt was voor campers en van de kazerne van het vreemdelingenlegioen was niet veel meer over dan een ruïne. Dus het was een verstandige beslissing om te keren. Ton en Zwaantje hebben er een deuk in de bodemplaat aan over gehouden en toen we gisteren op deze camping arriveerden (de laatste aan zee en wat een lawaai maakt die soms!!!) kwam er een meneer die dat wel wilde repareren. Vanmorgen om 7 uur was hij ter plaatse en hij is nu druk aan het hameren.
We vertrekken als hij klaar is richting Tafraoute.
Bedankt iedereen die zo goed voor Agnes en Kees-Jan zorgt!!
Dames Smidt en Duker, ik ben benieuwd waar jullie verkeerd zijn gereden?
En Janna, bedankt voor je reactie. Wij horen graag iets zo nu en dan.
Er zijn ook verschillende mensen die een moeilijke tijd hebben met ziekte en spanning: heel veel sterkte voor jullie.

• 03 Oktober 2015 - 09:36

Janna:

Wat mooi jah dai der een verkenner bey hebt. Altied goed zo'n veuruut loper.En jammer dat der wat schade is.Nou dames Smidt en Duker doet et verhaal wel ai der wjeer bint. Maor ien ding is zeker,mit oens derbij is et nooit saai!!!!!!!
    Verder geniet wey nog steeds van et mooie wjeer.Wey eet nog regelmaotig buutn.Wel onder et afdakkie hjeur.Gistern hadden wey de kachel der bij an,maor wey bint er uut rookt!!De rook weyde onder et afdakkie en stinkn!!!!
    Hey eerst maor wjeer de groetn en een goed wiekend.
    Appie en Janna
    En Tristan en Jasmijn ,die hebt bey oens slaopn vannacht.