het begin - Reisverslag uit Tarifa, Spanje van dedalings - WaarBenJij.nu het begin - Reisverslag uit Tarifa, Spanje van dedalings - WaarBenJij.nu

het begin

Door: Dineke

13 September 2015 | Spanje, Tarifa

Hallo allemaal, Voor degene die het interessant vinden om te lezen hoe wij onze dagen tijdens de tocht naar Marokko doorbrengen zal ik elke keer een stukje schrijven wanneer we internet hebben. Voor degene die het niet wil lezen: gewoon in de prullenbak gooien.
We zijn woensdagmorgen om ca 10.30 vertrokken, volgeladen met ongeveer 80 blikjes bier, 20 liter wijn en een heleboel koffiemelk en soep want dat hebben ze vast niet in Marokko!! Ook hebben we traditiegetrouw een mud aardappels meegesleept en die smaken heerlijk. De eerste dag zijn we tot net onder Parijs gekomen. We hebben overnacht op een camper/parkeerterrein. Op zich een prima plek alleen had  een groepje hangjongeren zich naast de camper verzameld en ze hadden het erg gezellig tot diep in de nacht.
De volgende dag zon 700 km gereden tot vlak boven Bordeaux.  Op het erf van een gigantisch groot druivenbedrijf geslapen, deze keer naast een andere camper met 5!!! hondjes. Die hebben gezellig wat gekeft en om 7.30 kwamen alle druivenpukkers verzamelen. Dus lekker vroeg vertrokken voor de derde dag. Weer zon 700 km gereden en op een camping in Salamanca overnacht. Het is lekker weer: elke dag zon 30 graden. En nu staan we aan de Atlantische oceaan, onder in Spanje, vlak bij Bonanza. Hier zullen we even kijken hoe het er voor staat met Eduard zijn kooltjes. We hebben vanmiddag al gezocht maar we konden ze niet vinden. Kees heeft de contactpersoon gebeld en nu gaan we morgen samen met hem. Tot zo ver deze eerste dagen. Er is nog niet veel spannends gebeurd maar dat komt nog wel. Groetjes van ons en Joke: van harte gefeliciteerd met je verjaardag en een hele gezellige dag gewenst morgen.

• 13 September 2015 - 13:56

Janna:

mooi man,dat wey kunt leesn hoe mooi jullie et hebt.En daj Eduard zien koolties nog ziet.
    Biezunder,
    Groetn Appie en janna

• 14 September 2015 - 09:07

Jan En Trijntje:

Wat mooi dat jullie ons op de hoogte houden van jullie avontuurlijke rondreis.

Groet Jan en Trijntje