Tetouan - Reisverslag uit Martil, Marokko van dedalings - WaarBenJij.nu Tetouan - Reisverslag uit Martil, Marokko van dedalings - WaarBenJij.nu

Tetouan

Door: Dineke

31 Oktober 2015 | Marokko, Martil

Donderdag 29 oktober. Zowel mens als materieel begint slijtage te vertonen. Er is al een nieuw koffiezetapparaat aangeschaft, een slot van een deur heeft de geest gegeven en ook onderstellen hebben veel te lijden: die van de mens is niet veel aan te doen, die van onze campingstoelen zijn met schroeven weer professorisch opgelapt, en nu er een geheim is onthuld blijkt dat we allemaal last hebben gehad van de darminfectie. Bert is vandaag dubbel gedupeerd: hij voelt zich niet fit en heeft ook nog eens een lekke band, gelukkig reden we net door een klein dorpje en daar kon de reserveband eronder worden gezet. Vanmiddag hebben we door Tetuoan gelopen, maar of we zijn inmiddels erg verwend, of we hebben genoeg folklore gezien: na wat geslenter zijn we teruggegaan naar de campers en op een camping weer aan de zee brengen we onze laatste nacht in Marokko door.
PS. Vandaag hebben we een heel mooi kado gekregen voor onze trouwdag: een traditionele soepterrine met zes kommen. Dus fam. Duker en Smidt het etentje kan wat dat betreft niet meer stuk.

• 01 November 2015 - 09:59

Janna:

jammer van al die slietage,maor wat wil ie ook nao zo'n sloopende vekaansie.En wat die soepterrine betreft,mooi man en precies genog kommegies derbey.Wat zult wey smuln.
    Een hiele goeie terrug reis. En wey hebt geneutn van joe mooie verhaalties.Zo hebt wey een hiele mooie indruk van et laand kreegn.
    Tot volgende weeke.
    Janna