Chefchaouen dinsdag 27 oktober - Reisverslag uit Chefchaouene, Marokko van dedalings - WaarBenJij.nu Chefchaouen dinsdag 27 oktober - Reisverslag uit Chefchaouene, Marokko van dedalings - WaarBenJij.nu

Chefchaouen dinsdag 27 oktober

Door: Dineke

27 Oktober 2015 | Marokko, Chefchaouene

En ook Fez is een herinnering geworden. De kleermakers hebben het niet gered met Kees zijn jas en we vertrekken naar onze volgende bestemming: een plaatsje met de prachtige naam Chefchaouen. Dit ligt op de route naar Tetouan, want deze tip van Wietse en Geja gaan we zeker opvolgen. Vanmiddag reden we door een prachtig berglandschap maar helaas begon het te regenen en zijn we de panoramaplekjes voorbij gereden. Achteraf maar goed ook want de weg schoot niet echt op en met de wintertijd is het om 1800 uur al donker. Het is trouwens een heel mooi blauw stadje dat opeens opdoemt tussen de bergen. Morgen gaan we het bezichtigen.

• 28 Oktober 2015 - 07:38

Janna:

Een hiel goeie morgn uut een mistig Smilde.Ach man wat ziet jullie een boel.maor goed dai alles opschrieft anders vergeet ie de helfte.Maor wat mooi allemaol.Jammer van Kees zien jassie.Moet jullie toch nog maor een kjeer naor Turkye.Daor smjeert ze der joe ook zo iene an!!!!En wat een verschillende stadties daor allemaol.En dan al die laandschappen,nou het ziet er wel hiel mooi uut.
    Maor ondertuusn begun ik joe wel te missn hjeur.De kaorties van de Margrietfair heb ik al in huus.
    En we gaot ai der wjeer bint ook nog uut eetn jah,mit de Dukerties .Is altied gezellig.
    Now geniet nog maor van al het moois day ziet.Dikke knuffel van de Smilde.
    Janna en Appie

• 28 Oktober 2015 - 10:26

Geja En Wietse:

We zien jullie rijden op deze bergweggetjes.... schiet niet echt op, maar jullie hebben vakantie nietwaar?
    Nog even genieten van het mooie landschap en de laatste stadjes. Als ik mijn ogen dicht doe, ruik ik de geuren........
    En zullen wij dan Kees zn jassie maar ophalen volgend jaar? Wij hebben nu al weer zin om te gaan.
    Nog lang alles niet gezien!

Goeie reis verder en laat je niet gek maken bij de haven.

Groetn

Geja en Wietse