veur Janna - Reisverslag uit Midelt, Marokko van dedalings - WaarBenJij.nu veur Janna - Reisverslag uit Midelt, Marokko van dedalings - WaarBenJij.nu

veur Janna

Door: Dineke

21 Oktober 2015 | Marokko, Midelt

Hoi Janna, bedankt veur joen mooie beriggies. Wij genietn dur allemaole geweldig van. In die rente was goed te weesn heur mit tweej van die stoere keerls bij mij. Al heij doar netuurluk niks an aj luusn, vlooin of dikke spinn in berre hebt. Gelokkig waarn der gien Australiërs west want op die bultjes die ie hadn zit ik niet te wachtn. T was toch al wat spannd want ik waar an de flut. Gelokkig hulpn de pillegies goed. En mit die wien giet t hard ja, een veurdeel dat Kees een weke rommelig was in de boek: dat scheelt een flinke slok op een borrel. Smiddags bint de jonges zonder ongelokkn weer terogge koomn en vanaf vedeage krummelt wij weer noar boomn. Geur de margrietfair bint we in ieder geval der weer. Hol ie de boel nog wel een beetje in de geatn? Groetn he en tot over een pear weekies!
Voor de mensen die buiten de Drentse grenzen wonen en geen google vertalen gebruiken: alles gaat hier goed. De zandstorm is gaan liggen en daardoor was het afgelopen nacht oorverdovend stil. Nu zijn we bezig om alle zand weer wat kwijt te worden. We zijn aan de terugtocht begonnen en vandaag in Midelt aangekomen.

• 21 Oktober 2015 - 22:53

Janna:

Ik mus zo lachn om joe berichie.Maor ai jokkerij in berre hebt,mak et niet uut waor et van komp!!tis allemaol niet zo gezellig.En jullie huusie staot er nog goed bij hjeur. Mit de tuun week niet zover kunt wey niet kiekn!!Mooi dai der mit de Margrietfair wjeer bint. Ie bint al zo lange weg. Kmis joe best wel een beetie.Eempies een rap bakkie kan now niet.Maor dan hebt wey ook een bulte bey te praoten ai der wjeer bint. Gezellig.
    Doe joe mede vekaansie gangers de groetn en geniet nog mit zien allen van de mooie tied dai nog in Marocco bint.